dinsdag 22 maart 2016

Badjassen stress

Ja, badjassen stress.... Nooit gedacht dat ik daarmee te maken zou krijgen. Zoals jullie weten heb ik zelf geen bad. Voor mijn vrijwel dagelijkse badsessie kan ik gebruik maken van het bad van mijn zus die 2 deuren verderop woont. Dat is dus een meter of 10 / 12 die ik over de straat moet lopen naar haar huis. Dat doe ik dus in mijn badjas.

Nu zul je denken wat is het probleem? Nou uhhhhh het was afgelopen maanden natuurlijk donker als ik de straat op ging. En ook donker als ik uitgebadderd in mijn badjas weer naar huis ging. Nu het langer licht blijft ben ik volop zichtbaar en mijn badjassen collectie is nou niet je van het om zo maar te zeggen 😬 Ik sneak altijd zo snel mogelijk de straat over, en dan heeft mijn zus ook nog eens een slot wat niet zo lekker soepel loopt, of er moet eerst een rolluik omhoog waardoor ik dus onnodig lang voor paal sta. En ik heb mijn bril niet op dus als een buurvrouw of wie dan ook langsrijdt of zwaait vanuit huis dan reageer ik ook niet altijd omdat ik niks zie, dat is dus absoluut niet omdat ik arrogant ben haha. En wel zo handig om mijn bril niet op te hebben, als ik jou niet zie dan zie ik ook niet of jij mij ziet😜


De Banaan:
Deze spreekt voor zich🍌🍌Dit exemplaar vond zoonlief in de graaibakken van de Lidl. Ik zei nog "kind daar ga je toch niet mee lopen met die gele badjas, dan lijk je wel een banaan". "Ach mam dat ziet toch niemand ik zit binnen en hij is kei lekker zacht". Afijn alles voor het kind dus hup.... gele badjas in de winkelkar. Natuurlijk kon ik toen niet bedenken dat ik als TSW'er elke dag een schone badjas nodig zou hebben en dus ook "de banaan" van zoonlief eraan moest geloven.




De Nel Veerkamp:
Tja..... deze spreekt voor zich. Vanwege mijn voorliefde voor de foute tijgerprint heeft mijn vorige baas mij als bijnaam Nel Veerkamp gegeven. I love het printje 🐯🐯🐯Toen ik deze badjas tegen kwam hoefde ik geen seconde te twijfelen om hem te kopen, hij combineert ook zo lekker met mijn Uggs Tijgersloffen. Yeah love it! Maar ja, de lengte he,..... met die Red Skin benen eronder uit wil ik eigenlijk ook niet gezien worden op straat.......


De Framboos:
Bij aanschaf dacht ik nog, kan best deze neutrale donkerrode/paarsachtige kleur. Ja voor binnen kan dat best, en hij is zo lekker lang. Daarbij ben ik best modebewust en hou van mixing and matching. En geloof me...... die kleur matched prima met mijn Red Skin hoofd, vooral als het zo lekker flared en mijn wangen er afknallen van de roodheid. Dus ja... hoe matching wil je het hebben......



Uhhhhh en uhhhhhh tja, moet ik het nou zeggen of niet. wel niet, wel niet..... Nee ik doe het niet, echt niet.....

Na ja... stiekem dan toch ..... De Onesie.... ☺️☺️ Oeps ik wou het niet zeggen,,,, ook daar heb ik enkele varianten van, heerlijk als ik op de bank lig te shaken van de kou..... uhhhhh nee lieve mensen, dat doe ik jullie niet aan, geen foto's.... sterker nog,..... ik wil niet eens dood gevonden worden in mijn onesies hahahahaha

1 opmerking:

  1. Oh heerlijk!:D heb genoten van je badjas-avonturen!hoe gaat t verder met je?vind t echt knap van je!xxx

    BeantwoordenVerwijderen