maandag 29 februari 2016

24 Dec. 2015 2e TSW poging



24 december had ik voor het laatst gesmeerd. Binnen enkele dagen had RSS zich verder uitgebreid. Maandag 4 januari 2016 ging ik weer werken en zag ik weer net zo dramatisch uit als daarvoor. Ik ben dezelfde dag nog bij de bedrijfsarts beland en kwam deels in de ziektewet zodat ik later kon beginnen en daardoor in de ochtend nog wat zou kunnen slapen. En in de ochtend is bij mij van ca. 7 tot 9/9.30 uur. Het probleem is ook niet mijn ziekte op zich maar puur het slaapgebrek door de jeuk 's-nachts.. En er is niemand bij gebaat als ik door oververmoeidheid bijvoorbeeld met mijn auto in de vangrail beland! Overigens zorg ik er wel voor dat mijn werk zo min mogelijk hinder ondervind. En waar nodig werk ik ook nog bij vanuit huis. Alles mag van mij on hold maar mijn werk is me heilig en houdt mij op de been.

Het waren 2 zware eerste weken, weer wennen om zeer slecht te slapen door de gruwelijke jeukaanvallen en er weer slecht uit te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten