woensdag 26 oktober 2016

Eigen badje

Zoals jullie weten ga ik bij mijn zus in bad. Dat is niet altijd even praktisch. Ik kan haar niet midden in de nacht lastig vallen.... mijn eigen badkamer kan ik geen bad plaatsen maar ik denk in oplossingen.... via aliexpres een opblaasbadje aangekocht. Lachen, gieren en brullen als je mij erin ziet zitten. Maar ik ben klein en juist daardoor pas ik er toch goed in. Ik ben zelfs in staat om in dat badje beetje weg te doemelen aangezien ik altijd doodop ben. Tja.... je moet toch wat, ook fijn bij jeukaanvallen dat ik mijn eigen badje heb. Als ik in de ochtend wakker word is dat altijd van de jeuk en zo fijn dat ik mijn eigen badje in kan vluchten. Ik lig er elke ochtend zeker 2 tot 3  uur in met pond tot kilo zeezout, appelazijn en paar druppels tea tree oil of soms wat bleek. Dit alles om infecties te voorkomen. En.... het vele zout werkt hydraterend en zorgt dat de krabwonden van de nacht dichttrekken. Bad is ook nog steeds fijn omdat ik dan geen jeuk en pijn heb. Ik ben ook wel inventief..... de wasmand fungeert als kastje voor wat te lezen enzovoorts. Bij aflevering kreeg ik er ook nog leuke badspeeltjes bij voor het geval ik mij verveel hahahaha. En de band zorgt ervoor dat ik niet verzuip, blub blub blub.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten